REKLAMLARIM

27 Temmuz 2008 Pazar

LUXURY YACHT
















2 yorum:

Adsız dedi ki...

Selam blogcu dostum
Bu mesajı yazmaktaki amacım sessiz sedasız blogunu terk eden sariakasya kardeşimiz için bir şeyler yapabilmek adınadır.Neden böyle gitti merak ediyorum.Acaba başına bir şeymi geldi hastamı yardım etmek gerekir.Onun dönüşü için bir şeyler yapabiliriz.
Günlerdir ondan haber alamadım.Gerekli araştırmaları yaptım ama ben sonuç alamadım.Geoogle den onun adının geçtiği her yeri aradım.Sizlerinde adreslerine oradan ulaştım.Bu mesajı herkese gönderiyorum.
Sizlerin kalemi güçlü.İsterseniz sayfalarınızda yer vererek sariakasyanın geri dönüşünü sağlayabilirsiniz.Hatta ona moral olması için kampanya bile başlatan değerli blogcularımız çıkabilir içinizden.Belki onu tanıyanlar mail adresini telefon adresini bilenler olabilir.arayalım destek olalım.Biran evvel dönsün aramıza.Benide yadırgamayın.Bunu herkes için yapabilirim.Hatta bir başka arkadaş içinde yapacağım ama yanlış anlaşılmaktan korkuyorum.
Hepinizin yardımlarını bekliyorum.Selam ve dua ile.

Not: Bu yazımı yayınlamayın lütfen.Önemsemediyseniz bile aramızda kalsın.Onun incinmesini istemem.

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Değerli Kız Kardeşim

Blog ana sayfanızdaki resimler sağa kaymış resimlerin ölçülerini küçülterek ve ortalama yaparak sayfaya eklerseniz düzelir diye umut ediyorum ayrıca resimleri ve yazıları eklerken kayıt ederken ön izleme yaptıktan sonra kayıt edip yayınlarsanız daha güzel görünür ve sayfada bozulmaz ayrıca ekleyeceğiniz yazıları ve resimleri html editöründe düzenleyip şekillendirdekten sonra şablon yazı sayfasına da ekleyebilirsiniz...