REKLAMLARIM

10 Ekim 2008 Cuma

anket soruları ve benim cevaplarım

anket soruları ve benim cevaplarım
-Blogcu Birlik Anket Soruları-


1.Adınız:

hatice


2.Mesleğiniz:

ögretmen


3.Blogla Nasıl tanıştınız?

internetin eve girmesiyle


4. Blogcu olmaya nasıl ve ne zaman karar verdiniz:

Elimde olan metaryellerin çoklugu beni blog açmaya yöneltti,
birde kızımın hastalıgı ile ilgili bilgileri paylaşmak adına blog açma fikri cazip geldi ve hemen açtım.

5.Blog yazmak sizin için ne anlam ifade ediyor?:

bana ait herşeyiyle beni ifade ediyor


6.En sevdiğiniz kelime nedir?

sevgi

7.Nefret ettiğiniz kelime nedir ?

hayır

8.Ne sizi heyecanlandırır?

yerine göre degişir

9.Heyecanınızı ne öldürür?

umutsuzluk

10.İnternette en çok gezdiğiniz site ve bloglar?

arkadaşların blogunu gezmeyi seviyorum
üyesi oldugum birkaç sitede var

11.İnternet ortamında öğrenmek istediğiniz şeyler nelerdir?

herşeyi burda ögrendim zaten
pc kullanmayıda

12.En sevdiğiniz site tipi nedir?(forum? blog? web site?)
blog
bloglar daha samimi geliyor bana

13. İnternet ortamında en çok sevdiğiniz uygulama?

sanalda olsa arkadaşlık

14.Blogunuzda olmazsa olmazlarınız? En çok nelere dikkat edersiniz?

kızımla ilgili resimler ,ilgimi çeken konulara yer vermeye çalışıyorum

15.Blogunuza bir kişilik oturtmak isteseniz nasıl olurdu? (bilge? geveze? vs.. gibi bir karakter belirtebilirsiniz)

meraklı ve becerikli sanırım bana uyar

16.Hangi Takımı Ne derecede tutuyorsunuz?(fanatik?, normal?, holigan ? kendi cümlelerinizle :))
dogru dürüst takım tutmam ama milli maçlarıda izlerim

17.Bir blogcuda bulunması gereken özellikler nelerdir?

samimiyet ve profil bilgileri

18.İnterneti en çok hangi amaçla kullanıyorsunuz?

merak ettigim her konuda araştırma yapmak için ,bilgilenmek diyebiliriz

19.En beğendiğiniz bloglar ve içerikleri?

el işlerinin ve yemeklerin oldugu blogları daha çok geziyorum


20.Blogcu adaylarına tavsiyeleriniz nelerdir?

kendilerinin en iyi oldukları konuda blog açmalarını, en iyi bildikleri şeyleri anlatmalarını isterim

21.Hayat sloganınız nedir?

ne olursa olsun hayata sımsıkı sarılarak, içinde oldugum andan keyif almak diye açıklanabilir

22.Blogcunun en büyük düşmanı nedir?

ben blogcunun düşmanı yok diyorum

23.Ne zamana kadar blog yazmayı düşünüyorsunuz?

evde net baglantım oldugu sürece inşallah burada olacagım

24.Blogla ilgili neler öğrenmek istersiniz? (birliğimizin yeni hizmeti ;video dersler oluşturulacak ne hakkında olsun istersiniz ve yeni blogcular sizce en çok neleri öğrenmeli? öğrenmekte zorlanıyor? Kısacası ne dersleri verelim sizce.düşünceleriniz bizim için çok önemli)

şablon düzenleme

bloga eklentilerin nasıl yapılacagı

25. Blogcu Birlikten beklentileriniz nelerdir?

uzun süredir blog alemindeyim hizmetleriniz güzel en azından yanımızdasın bu bize güç veriyor teşekkür ederiz

Hiç yorum yok: