REKLAMLARIM

10 Eylül 2008 Çarşamba

bizde tatile gidiyoruz

Hep tatil yerlerinde yaşayıp sürekli tatil yapanlardan biriyken kayseriye taşınınca hiç tatile çıkamamaştık.Allah nasip ederse yarın ailece elife ragmen tatile gidiyoruz mersin silifkeye.Bakalım tatilde elifle neler yaşayacagız dönüşte sizlerle paylaşırım.Blogum önce allaha sonra sizlere emanet

TATİLDEN DÖNDÜK

Öncelikle benim yoklugumda bloguma ugrayan sevgili arkadaşlarım hepinize çok teşekkür ederim.

gelelim benim yolculuguma bir sürü hazırlıklar yapıldı ve ver elini tatil denip yola çıkıldı yolda elifim biraz huzursuzlandı araba sesi onu rahatsız ediyor ve aglıyor.Elifin huzursuzlugu sıcaktan bunalmış vaziyette silifke kapızlıda ki yerimize ulastık nasıl sıcak kendimizi kaybettik bizimkiler hemen denize ben ise elifi duşa soktum ama odada sürekli klima çalışıyor iki gün kendimize gelemedik.Neyseki bir yagmur yagdı ve biz nefes alabildik bu arada burada yaşayanlar ne yapıyor diyede düşünmeden edemedim Allah onlara kolaylık versin.

Elifle denize sabah akşam girdik ama elif denizde başka bir dünyada gibi gözlerini hiç açmadan giymiş oldugu can yelegi ile kıpırdamadan sırt üstü yattı devrilmesin diye sadece ayaklarından tuttum.Son zamanlarda alıştıgı için denizde gözünü açıp etrafındaki çoçuk çıglıklarına gülmeye başlamıştı bu sefer sudan çıkınca aglamaya başlamıştı. serabral palsililer için su terapisini okumadan gittigim için çok pişman oldum

Korktugum gibi elifin bana eziyeti olmadı sadece yemek yedirirken zorlandım bir sürü gözün beni izledigini ve ev ortamı gibi rahat olmayışı biraz beni sıkıntıya soksada çok şükür bunun altından kalkmayıda becerdim.Sıcakların etkisi ile elifle fazla gezemedim.yinede herşey çok güzeldi kısa bir an olsada farklılık bizim için iyi oldu(özellikle benim için)

Hiç yorum yok: