REKLAMLARIM

10 Eylül 2008 Çarşamba

kızımın dogum hikayesi

İstenen merakla beklenen bir bebek ve bütün iyi dileklere ragmen hayata gözlerini sorunlarla açan melek kızım dogdu, odada bir telaş bir telaş ne oldu diye soruyorum cevaplayan yok .Yolunda gitmeyen birşeylerin oldugunu sezmiştim kızım hiç aglamadı ve mosmordu popoya vurmalar oksijen vermeler daha neler neler, kızımı hemen küveze koydular ne oldugunu sordugumda kızın oldu ama yaşarmı yaşamazmı biz bilemeyiz bakalım ne olacak denildi ve kızımın öpüp koklamadan benden ayırdılar.



Beni çoçuk bölümüne çıkarttılar yeni dogum yapmış olmamıza ragmen tek kişilik yataklarda ayaklı başlı yatıyorduk. Kızım küvezde yatıyor olsun canım iyileşsinde hiçbirşey önemli degil ben herşeye katlanırım bir taraftan kardeşini soran oglum cevapsız sorular kahrolmuştum hep dua ediyordum bir ara kızıma tomografi çekildi işte ozaman bebegimi kucagıma aldım kafası serumdan şişmişti mis kokusunu içime çektim allahım ne olur yaşasın diye dua ettim



Ondört günlük zor bir süreçten sonra hiçbirşey açıklanmadan çocugunuz hasta ama zamanla düzelir deyip bizi taburcu ettiler , evime ogluma kavuşmanın verdigi sevinçle evin yolunu tuttum

Evde yaşadıklarımı başka bir bölümde aktarayım

Hiç yorum yok: